Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.
Jatkuvan parantamisen menetelmät ja kulttuuri
Jatkuvan parantamisen filosofia on kestävä ja toistuu mitä erilaisimmissa johtamisen viitekehyksissä ja käytännön toteutuksissa.
Saat asiantuntijoiltamme tukea oman organisaatiosi toiminnan jatkuvaan kehittämiseen eri tavoin:
Asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen
On väitetty, että asiakas on aina oikeassa. Monessa tapauksessa asiakas on lopullinen laadun arvioija, joka kykenee äänestämään jaloillaan, haluaako käyttää tiettyä tuotetta tai palvelua. Perusteena tällöin on mielikuva siitä, mikä parhaiten tuottaa arvoa asiakkaalle.
Toisaalta innovaatioita syntyy myös sellaisiin tapauksiin, joissa kukaan asiakas ei ole osannut odottaa tai vaatia tiettyä ominaisuutta. On havaittu pikemminkin epämukavuus- ja haittatekijöitä, joiden ei ole osattu kyseenalaistaa (esim. pitkät jonotus- ja käsittelyajat)
Sekä hyvin vertailukelpoisissa ja tuotteistetuissa että yllättävissä palvelutilanteissa keskeinen käsite on asiakaskokemus, jota voidaan seurata ja parantaa.
Ota yhteyttä kun haluat
Onnistuneen muutoksen toteuttaminen
Sisäisten kehittämisprojektien onnistunut läpivienti perustuu moniin tekijöihin, kuten
Tarjoamme seuraavia palveluita onnistuneen muutoksen tueksi
Leena Huotari
myyntipäällikkö
050 5513 663
leena.huotari@excellencefinland.fi
Elise Kuorikoski
myyntipäällikkö
044 493 6450
elise.kuorikoski@excellencefinland.fi
Excellence Finland
Keilaranta 8
02150 Espoo
info@excellencefinland.fi
Missionamme on tuottaa menestystarinoita Suomesta auttamalla organisaatioita kehittämään toimintansa ja johtamisensa laatua.
Visionamme on menestyvä Suomi, jonka kilpailukyky on rakennettu kestävälle pohjalle.