Leanin avulla voidaan parantaa asiakkaan palvelukokemusta, palvelun vaikuttavuutta, virtaustehokkuutta ja vaihtelua palvelussa, tuotteessa tai koko toiminnassa.
Tänä päivänä puhutaan paljon Leanistä ja myös Lean Six Sigmasta toimialasta riippumatta, vaikka näitä on hyödynnetty menestyksekkäästi teollisuudessa vuosikymmeniä. Uutta lieneekin se, että hyödyt on löydetty myös palvelualalla, julkisella sektorilla ja asiantuntijaorganisaatioissa. Esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhoitoala hyödyntää Leania ja Lean Six Sigmaa erinomaisin tuloksin, jotka näkyvät sekä toiminnan sujuvoitumisena että kustannusten säästöinä.
Lean pähkinänkuoressa
Konkreettisia hyötyjä Leanistä - totta vai tarua?
Lean sosiaali- ja terveydenhuollossa
Lean Six Sigman lyhyt oppimäärä
Lean Six Sigma -osaamisen kehittäminen
Oman organisaation henkilöstön ja tarvittaessa yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden osallistaminen kehittämistyöhön tuottaa laaja-alaista ymmärrystä kehitettävästä asiasta ja luo mahdollisuuksia uudenlaisiin toteutusmalleihin.
Kun tarvitset apua toiminnan kehittämisen konsultointiin, valmennukseen tai räätälöityyn koulutukseen, Laatukeskuksen asiantuntijat auttavat sinua vankalla ammattitaidollaan ja kokemuksellaan.
Tutustu organisaatiokohtaisiin palveluihimme täältä.
Leena Huotari
myyntipäällikkö
050 5513 663
leena.huotari@excellencefinland.fi
Niina Pippuri
tapahtuma- ja koulutuskoordinaattori
044 749 1158
niina.pippuri@excellencefinland.fi