Tule mukaan asiakasraatiin – kehitetään palveluitamme yhdessä!

Haluatko vaikuttaa Excellence Finlandin palveluihin ja saada samalla ensikäden tietoa uusista tuotteistamme? Asiakasraati tarjoaa jäsenillemme ja asiakkaillemme mahdollisuuden osallistua palveluidemme kehittämiseen ja vaihtaa ajatuksia muiden ammattilaisten kanssa.
Excellence Finlandin asiakasraati kokoaa yhteen jäseniämme ja asiakkaitamme, jotka ovat kiinnostuneita antamaan arvokasta palautetta ja ideoita palveluidemme kehittämiseksi. Meille on tärkeää kuunnella asiakkaidemme näkemyksiä ja rakentaa yhdessä entistä paremmin palvelevaa Excellence Finlandia. Asiakasraadin jäsenenä pääset vaikuttamaan uusien palveluiden ja tuotteiden kehittämiseen, parantamaan nykyisten palveluiden laatua sekä testaamaan uusia tuotteita. Excellence Finlandin tehtävä on rakentaa kilpailukykyisempää Suomea, ja mikä parempi tapa tehdä sitä, kuin palveluita yhdessä kehittäen.
Näin asiakasraati toimii
- Osallistuminen on joustavaa ja vapaaehtoista. Saat viestin aina kun meillä on jokin kehittämiskokonaisuus, johon kaipaisimme asiakasraadilta näkemyksiä. Valitset itse, milloin haluat osallistua.
- Monipuoliset kehittämismuodot. Voit antaa mielipiteesi digikyselyissä, testata tuotteita ja osallistua fokusryhmiin.
- Aikasi on meille tärkeää. Kerromme aina, paljonko aikaa osallistuminen kehitystyöhön kulloinkin vaatii.
- Arvostamme juuri sinun osaamistasi. Roolillasi organisaatiossasi ei ole merkitystä. Haluamme kuulla mahdollisimman monipuolisia näkökulmia – jokainen näkemys on arvokas.
Asiakasraati on loistava tapa myös tavata ja verkostoitua muiden laadun ja kehittämisen ammattilaisten kanssa, jotka jakavat intohimomme laadun parantamiseen. Mikäli sinulla on mahdollisuus auttaa meitä hiomaan palveluistamme entistä parempia jakamalla näkemyksiäsi ja mielipiteitäsi, ilmoittaudu mukaan asiakasraatiin. Laatu tehdään yhdessä!
Kirjoittaja
