Sisältö ja aikataulu
-
Koulutuksessamme käsiteltävät pääteemat:
- Laadun perusteet ja asiakaskokemus
- Riskien ja mahdollisuuksien tunnistaminen
- Sisäinen auditointi ja johdon katselmus
- Asiakaslähtöinen prosessien ja toimintatapojen parantaminen
- Ongelmanratkaisun menetelmät
- Jatkuvan parantamisen perusteet: Yellow Belt -sertifikaatti
- Vaikuttava asiantuntijaviestintä ja esiintyminen
- Laatuasiantuntijan ammatillinen kehittyminen
Koulutuspäivät sisältävät teorian ohella runsaasti käytännönläheisiä harjoituksia, jotka syventävät oppimista. Koulutukseen sisältyy myös itsenäisiä välitehtäviä, joiden avulla tarkastelet oman organisaatiosi laadunhallintaa sekä jaat kokemuksia ja käytännön vinkkejä muiden osallistujien kanssa.
Koulutuspäivät syksy 2025:
- 16.9. klo 8.30–16.30 (lähi – Excellence Finland, Lautatarhankatu 6)
- 8.10. klo 9–16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 28.10. klo 9–16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 6.11. klo 9–16.00 (lähi – Excellence Finland, Lautatarhankatu 6)
- 18.11. klo 9–16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 3.12. klo 8.30–16.30 (lähi – Excellence Finland, Lautatarhankatu 6)
Mikäli olet toiminut laadunhallinnan ja kehittämisen parissa jo pidempään, sinulle voisi sopia myös uudistettu laatu- ja kehityspäällikkövalmennuksemme.
-
Osallistujapalautteita:
”Sain koulutuksesta sisällöllisesti paljon enemmän kuin lähdin hakemaan. Todella hyvä ryhmä oli myös plussaa. Kaikki kouluttajat valittu tarkoin ja osasi kyllä hommansa. Tykkäsin tavastanne opettaa.”
”Koulutus oli kokonaisuutena hyvä, ryhmätehtävät olivat tehokkaita ja konkretisoivat hyvin jaksolla opetettuja asioita.”
Kouluttajat
Tärkeää tietoa koulutuksen osallistujalle
Olemme koostaneet tietoa koulutuksen osallistujalle mm. eri toteutustavoista, oppimisympäristö Priimasta, meille saapumisesta ja majoitusmahdollisuuksista.
