Asiakasraati
Haluatko vaikuttaa Excellence Finlandin palveluihin ja olla mukana rakentamassa entistä laadukkaampaa tarjontaa? Asiakasraadissa se onnistuu helposti ja joustavasti.
Mukana olevat jäsenet ja asiakkaat saavat silloin tällöin kutsun osallistua kehitystyöhön. Se voi tarkoittaa digikyselyä, uuden tuotteen testaamista tai vaikka pientä keskustelua fokusryhmässä. Osallistuminen on aina vapaaehtoista ja aikataulutettua: kerromme selkeästi, mitä toivomme ja paljonko aikaasi tarvitaan. Päätät itse, milloin lähdet mukaan.
Osallistujat pääsevät kurkistamaan kulissien taakse, vaikuttamaan uusiin sisältöihin ja kehityshankkeisiin sekä kuulemaan ensimmäisten joukossa, mitä on tulossa. Samalla syntyy arvokkaita keskusteluja muiden asiantuntijoiden kanssa, jotka suhtautuvat kehittämiseen yhtä intohimoisesti kuin sinä.
Et tarvitse tiettyä titteliä tai taustaa. Riittää, että haluat jakaa näkemyksiäsi ja auttaa tekemään palveluista entistä parempia. Mukaan pääsee matalalla kynnyksellä, juuri silloin kun sinulle sopii.
Miten asiakasraati toimii?
- Osallistuminen on joustavaa ja vapaaehtoista. Saat viestin aina kun meillä on jokin kehittämiskokonaisuus, johon kaipaisimme asiakasraadilta näkemyksiä. Valitset itse, milloin haluat osallistua.
- Monipuoliset kehittämismuodot. Voit antaa mielipiteesi digikyselyissä, testata tuotteita ja osallistua fokusryhmiin.
- Aikasi on meille tärkeää. Kerromme aina, paljonko aikaa osallistuminen kehitystyöhön kulloinkin vaatii.
- Arvostamme juuri sinun osaamistasi. Roolillasi organisaatiossasi ei ole merkitystä. Haluamme kuulla mahdollisimman monipuolisia näkökulmia – jokainen näkemys on arvokas.
Asiakasraati on loistava tapa myös tavata ja verkostoitua muiden laadun ja kehittämisen ammattilaisten kanssa, jotka jakavat intohimomme laadun parantamiseen. Mikäli sinulla on mahdollisuus auttaa meitä hiomaan palveluistamme entistä parempia jakamalla näkemyksiäsi ja mielipiteitäsi, ilmoittaudu mukaan asiakasraatiin.
Laatu tehdään yhdessä!
Ota yhteyttä
