Päättävät jäsenemme saavat oman yhteyshenkilön Laatukeskuksessa. Tämän palvelumallin avulla jäsenemme tietävät koko ajan, kuka hänen asioitaan meillä hoitaa.
Pitkäjänteinen yhteistyö asiakkaan ja laatuhenkilön välillä näkyy asioiden asiantuntevana ja tehokkaana hoitamisena.
Oma yhteyshenkilömme auttaa kaikissa laadun ja toiminnan kehittämisen asioissa!
Mitä tarkoittaa, että jokainen jäsenemme saa oman yhteyshenkilön?
Jokaiselle päättävälle jäsenelle nimetään oma yhteyshenkilö. Jatkossa jäsen voi ottaa yhteyttä suoraan yhteyshenkilöönsä puhelimitse tai sähköisesti, ja hän koordinoi asiakkaan tarpeen ja palvelun kokonaisuutta.
Yhteyshenkilömme tukena on koko Laatukeskuksen väki, asiantuntijoista markkinointikoordinaattoriin, tarpeen mukaan.
Soitin yhteyshenkilölleni ja nyt odotan hänen yhteydenottoaan. Kuinka nopeasti hän palaa asiaan?
Yhteyshenkilö soittaa asiakkaalle takaisin samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Kuka on yhteyshenkilöni?
Olethan yhteydessä jasenasiat@laatukeskus.fi, niin selvitämme sinulle pikimmiten oman yhteyshenkilösi.